A minap egy régi ismerősömmel váltottam pár szót, majd amikor elköszönt hagyta ezt hátra pár szóban tanácsként: Véletlenül se legyél jó, csakis a legjobb! Azért fogott meg nagyon ez az egyszerűnek tűnő, nem is kicsit sablonos mondás, mert minden egyéni vállalkozónak igazából ezzel a mondattal kell kelnie és feküdnie, hiszen nincs értelme járulékokat fizetni és könyvelőt fogadni, ha jó az ember, mert abból nullára sem jön ki. De ha a legjobb vagy, akkor van esély profitra. Esetleg sokra!
Amiben úgy érzem viszonylag kisebb erőbefektetéssel tudok a jónál jobb lenni, az a kapcsolatteremtés az ügyfelekkel. A közvetők számára az alapvető udvariasságon túl, életbe vágó, hogy olyan beszélgetést alakítsunk ki az ügyfelekkel, amiben számukra fontos, személyes, de természetesen nem magánéletben vájkáló témákról tudjunk őszinte figyelemmel beszélgetni, mert így tudunk ráhangolódni az ő hullámhosszukra, és tudjuk leginkább felmérni az ő igényeiket. Az elmúlt héten több ingatlan-bemutató is igazolta, mennyire fontos a közvetlen, lényegre törő tárgyalás, amikor az ügyfél nemcsak kellemesen érzi magát, de főleg szakszerű segítséget kap és vásárol. És amikor pár szóban hangot is ad az elégedettségének és megköszöni, úgy érzem, hogy a fenti tanácsot az ügyfelekre való figyelem területén sikerült teljesíteni! Várom az új ügyfeleket, akik új kihívás elé fognak állítani, hogy számukra is a legjobb lehessek!