A szegedi Napfény Ingatlaniroda vezetőjének blogoldala

Ingatlanközvetítésről, személyesen

Ingatlanközvetítésről, személyesen

A miért..

2015. február 10. - napfenyiroda

A saját sztori avagy a személyes előzményekz.jpg

Nekem szinte mindennap eszembe jutnak a kezdetek, talán más is kíváncsi rá: hogyan is kezdődött a közvetítői karrier?
Egy szegedi kereskedelmi cégnél dolgoztam már 7. éve, amikor új lehetőséget kerestem. Főként a személyes ambíció hajtott, hogy saját magamat kipróbálhassam.
Nem teljesen váratlanul pesti lehetőség jött velem szemben: egy ismerős által kerültem kapcsolatba egy nem sokkal korábban nyitott Otthon Centrum irodával, egészen pontosan Újpesten. Országos méretű franchise-rendszer, éppen elég nagy változás. Némi tájékozódás után úgy döntöttem - illetve kis családommal úgy döntöttünk -, hogy belevágok. Azóta mindig úgy gondolok rá, mint egy ugrás a sötétbe, ami igaz is, nemcsak jól hangzik.
Az albérletkeresést, az itthoni lakáskiadást, a költözést tanulás, munka, aztán reggeltől estig munka, munka, közben pedig szintén munka követte. Érdekes volt egyrészt teljesen újfajta munkában, nem mellesleg ismeretlen utcák között, másrészt egyetlen ismerős nélkül, kizárólag a szakmára hagyatkozva dolgozni. Új emberekkel, idegen közegben, a hét első részében ráadásul teljesen egyedül.
De ami nagy tanulság, hogy éppen hogy nem teljesen egyedül. Az Otthon Centrum rendszer lényege az együttműködés, ami kollégák, irodák, kerületek, vagy akár országrészek közötti kooperációt jelent, amit sikerült is gyakran kihasználni. Rengeteget tanultam minden téren, és közben minden alkalommal a saját nevemet adtam az üzletek mellé. Sok-sok saját döntésre volt szükségem a számos üzlet folyamán, közben pedig az egyik legjobb tanácsadónak mondhattam magam a cégnél. Később vezető lettem, része voltam a partneri cégvezetésnek, a fejlesztésnek.
A kaland 2 évig tartott, azóta is büszkén és szívesen gondolok rá. Közben egyáltalán nem szakadtam el Szegedtől, a hétvégeken szinte kivétel nélkül itthon voltunk, és szívesen is költöztem haza.

Szegeden szintén franchise-keretek között próbáltam folytatni, de sajnos nem sikerült jól a partner kiválasztása.
2009. óta az iroda önállóan működik, felhasználva a korábban szerzett tapasztalatokat, amiből Pesten is, de azóta Szegeden is bőven akadt...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napfenyiroda.blog.hu/api/trackback/id/tr257155429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása