A szegedi Napfény Ingatlaniroda vezetőjének blogoldala

Ingatlanközvetítésről, személyesen

Ingatlanközvetítésről, személyesen

1 hónapig internet nélküli telefonnal?

2014. december 05. - napfenyiroda

Az élet úgy hozta, hogy decemberben nem fogok internetet használni a telefonomon, hogy fogom kibírni?

Tudom, sok ismerősöm símán legyint már a cím láttán is. Biztosan igaza is van. Szerintem azonban mostanra annyit változott a világ, hogy egy ilyen változás igenis egy kis figyelemre érdemes, épp ezért gondoltam kicsit megemlékezni róla!

Mint sokan, én is emlékszem, amikor ez egyáltalán nem volt természetes. Én munkába állásommal kezdtem rendszeresen az internetet és az e-mailt is használni, de csak évekkel később érkezett meg az otthoni kapcsolat - először természetesen a tárcsázós-modemes-sípolós formában, később persze szélessávú és korlátlan adatforgalom mellett. Ma már persze természetes dolog, hogy útközben vagy bárhol nálam van az internet, elér minden hír, azonnal megtalál az összes e-mail is.

De mi lesz velem, ha nem válaszolok azonnal a levelekre? Azt fogják látni az ismerőseim, hogy off-line vagyok? Ez hihetetlen... :-)

Az a gyanúm, hogy jót fog tenni a változás, nem fog annyit jelezni, nem is fogom annyit fogdosni a telefont.

Biztosan más lesz, majd mesélek is róla!

 

László Zoltán

 

A kép forrása: http://pixabay.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://napfenyiroda.blog.hu/api/trackback/id/tr406959727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása