A napokban örömmel olvastam egy érdekes és egyben szokatlan cikket az uzletresz.hu oldalon:
"Kevés PR-ügynökség vállal garanciát arra, hogy a tevékenysége többet hoz az ügyfél számára, mint amennyibe kerül. De ugyanígy kevés az olyan szolgáltató is, akinél kizárólag a megjelenések, nem pedig az elvégzett munkaóra után kell fizetni. A Hírnévügynökség ilyen."
Talán nem túlzás párhuzamot vonni az ilyen hozzáállású szolgáltató és az ingatlanközvetítő között, hiszen a fenti ajánlat egy sikerdíjas szolgáltatásként fogható fel, amikor az ügyfél garantáltan jól fog járni.Egyértelmű, látványos az eredmény, le van téve az asztalra.
A mi esetünkben azonban azt sem túlzás kijelenteni, hogy az ügyfelek, megbízók - előzetesen - még nem minden esetben látják be, hogy valóban jól fognak járni, nálunk bizonyára nem olyan egyértelmű az elvégzett munka. De nem is baj ez, inkább egy következő feladat! Az a feladat benne, hogy az ügyfelek valóban munkának, eredménynek érezzék az ő képviseletüket!