A szegedi Napfény Ingatlaniroda vezetőjének blogoldala

Ingatlanközvetítésről, személyesen

Ingatlanközvetítésről, személyesen

Újévi köszöntő

2011. január 11. - napfenyiroda
Ismét új év köszöntött ránk, állítólag megint idősebbek lettünk egy évvel... Jómagam azok közé tartozom, akik nemigen hisznek az újévi fogadalmakban, így én sem szoktam ilyeneket tenni. Azt azonban hiszem, hogy olyan lesz az évünk, ahogyan azt kezdjük: ha nem változtatunk semmin a korábbihoz képest, nem teszünk semmit másképp mint az óévben, az újban sem fogjuk másként tenni, ugyanúgy fogunk viselkedni, rossz szokásaink is a régiek maradnak.

Az újévi jókívánságok közben több ismerőstől, több egymástól független forrásból is hallottam, hogy „2011 a változás éve lesz!” A harmadik szó szerinti vélemény után már csodálkozni kezdtem, hogy ők vajon miről hallottak, amiről én nem értesültem? Lemaradtam volna valamiről?
De kiderült, hogy semmilyen nagy eseményről nincs szó, csak az ismerősök közül többen változást terveznek az életükben, bizonyára ők is másképp kezdték az évet, mint ahogyan a régit befejezték.

Közvetítőként velem is hasonló történik: abban fogok változtatni, hogy nagyobb hangsúlyt fogok fektetni az együttműködésre. Még szorosabb együttműködésre fogok törekedni az ügyfeleimmel, és élénk együttműködésben fogok dolgozni olyan vállalkozókkal is, akik az én ügyfeleimet szintén segíteni, nagyobb megelégedettségükre kiszolgálni szeretnék. Teszem ezt az ügyfeleimért, az elégedettségükért, a későbbi bizalmukért. Hiszem, hogy ha számukra megfelelő szolgáltatást kapnak, valódi hasznukra válik a munkám, tovább fognak ajánlani, mintegy velem együtt fognak dolgozni az új ügyfelekért.

Mindenkinek ezúton is boldog, eredményekben gazdag újévet kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://napfenyiroda.blog.hu/api/trackback/id/tr396851749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása