A szegedi Napfény Ingatlaniroda vezetőjének blogoldala

Ingatlanközvetítésről, személyesen

Ingatlanközvetítésről, személyesen

Lehet egy ügyfél visszatérő?

2011. február 27. - napfenyiroda

A hétvégén egy ismerőssel találkoztam, akinek a családjával évekkel ezelőtt, még a pesti munkám közben ismerkedtem meg. Megint mondtuk, hogy milyen kicsi a világ!

Amikor 2005 végén Pesten, a IV. kerületi Káposztásmegyeren kezdtem el dolgozni, amikor új megbízás után kutatva fedeztem fel egy környékbeli hirdetést, amelyben ez állt: szegedi lakást beszámítok. Kaptam magam, gondoltam ez ám a nekem való ügyfél, felkerestem, akkor ismerkedtünk meg. Egy eredetileg szegedi házaspár szerette volna eladni a gyönyörű lakását. Tele volt egyedi átalakítással, amelyekkel Szegeden szinte sehol sem lehet találkozni. Több érdeklődővel is meglátogattam őket, amikor jó viszonyba kerültünk és még arra is volt példa, hogy amikor hétvégére hazalátogattak egy-két alkalommal engem is hazahoztak. Sajnos nem sikerült értékesíteni a lakást, ha jól emlékszem, egy időre le is tettek az eladásról.
Tavaly nyáron, már itthon persze, egyik délután egy új ingatlanhirdetési portállal ismerkedve egy belvároshoz közeli, nagyon szép állapotú lakásba botlottam, amelynek ismerős volt a hirdetője, és még mintha a telefonszáma is rémlett volna valahonnan. Felhívtam, és ki is derült, hogy most sem hagyott cserben a memóriám, bizony az a család volt, akivel évekkel korábban Pesten megismerkedtem. Azóta sikerült eladniuk a káposztásmegyeri lakásukat, de a házaspár továbbra is azon a környéken lakik. Az egyik fiuk lakik ebben a lakásban, a szülők próbálják távirányítással értékesíteni a lakást. Felvettük hát újra a kapcsolatot, újra megbíztak az eladással, ami elég gyorsan, úgy 2 hét alatt le is zajlott.
A két fiú közül most az idősebben a sor, ő készül elköltözni Szegedről. Már évek óta a saját lábán áll, a munkája őt is Pesthez köti, a szegedi lakása pedig eladósorba került. 1 hónapja megpróbálta már hirdetni, de eredménnyel nem járt. A minap felhívott, hogy segítséget kérjen.
Szombatra egyeztettünk időpontot, találkoztunk, és talán mint a család ingatlanosa megbízást kaptam. Garanciális szerződést kötöttünk, amelyben az iroda teljes körű szolgáltatást nyújt.

Amikor a munkámra gondolok, legtöbbször ingatlanok és a tulajdonosai, az ügyfelek jutnak eszembe. Most azonban egy ismerőssel találkoztam, aki nem pusztán ingatlanügyében fordult hozzám, szinte az életének egy következő állomását érintő helyzetbe vont be: Pesten hosszú távú perspektívát keres, leendő családjával ott terveznek letelepedni is. Amikor a lakáseladást érintő döntéseit fogja meghozni, az új életének részleteiben is dönt egyszerre. A közvetítőt sem csupán a lakáseladásba vonja be, a teljes körű segítségre számít abban tudatban, hogy az ingatlanos ismerőse, bizalmasa minden személyes szempontját ismerve fog eljárni.
Mindent egybevetve ez a megbízás csak annyiban tér el a többitől, hogy a tulajdonos régi kedves ismerős. A többi részletet tekintve ugyanolyan odafigyelést igényel, éppolyan minden részletre kiterjedő figyelmet kíván, mint a többi. Mégis kedves az elismerése a munkának, amiből újra erőre lehet meríteni.

Ezúton is köszönet érte!

A bejegyzés trackback címe:

https://napfenyiroda.blog.hu/api/trackback/id/tr16851743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása