A szegedi Napfény Ingatlaniroda vezetőjének blogoldala

Ingatlanközvetítésről, személyesen

Ingatlanközvetítésről, személyesen

Egy ingatlanközvetitő napja

2010. november 14. - napfenyiroda
A mai napom hivatalokban indult. A Földhivatal és az Okmányiroda volt a két célpont. Ha korábban készültem volna hozzájuk, főtt volna a fejem, hogy mikor végzek, lesz-e még aznap bármi másra is időm? De az már a múlt, hála a digitális korszak vívmányainak!

Gyakran előfordul, hogy a munkám a Földhivatalba szólít. Mivel a Kálvária sgt-on közel van az irodánkhoz - és nem riaszt el a háborús állapotokra emlékeztető közlekedési projekt sem -, szívesen spórolunk ezzel időt ügyfeleinknek. Manapság pedig már a Földhivatal sem a régi: nincs órákig tartó, kellemetlen sorbanállás, nincs tömeg. Az ügyintézővel kellemesen elbeszélgettem, figyelmesen meghallgatott, majd pillanatok alatt elintézte a dolgomat. Nem telt el 20 perc sem, hogy megérkeztem és már mehettem is tovább.... Még nem tudtam megszokni, hogy ilyen hamar el lehet onnan szabadulni!

A Huszár utcában folytattam az ügyintézést, ahová időre mentem, a www.magyarorszag.hu címen elérhető Ügyfélkapun keresztüli, internetes időpont-egyeztetés segítségével. Egy újabb ok, amiért érdemes mindenkinek ügyfélkapus hozzáférést igényelnie. Nem bonyolult, csak e-mail cím kell hozzá, és mehet minden, mint a karikacsapás! Adóbevallás beküldése, ingatlankeresés, autókeresés, ügyintézés és még ki tudja mi minden...

Másfél héttel ezelőtt foglaltam az időpontot a mai napra. Lejárt a személyi igazolványom és a Vállalkozói igazolványomat is cserélni akartam. De ott még a Földhivatalnál is gyorsabb a tempó: még mielőtt a személyim miatt bementem volna, téptem sorszámot a vállalkozói miatt; közölték velem, hogy az Ügyfélkapun keresztül kel intéznem, mindent a a gép előtt meg tudok csinálni, be tudom küldeni a dokumentumot elektronikusan, nem kell sehová se mennem, és ennyi. Ennyi? - kérdeztem. Igen, ennyi! - felelték mosolyogva, kedvesen, mikor látták rajtam, hogy mennyire csodálkozok.

Biztosan nem én fedeztem fel elsőként ezt a remek lehetőséget, de biztosan nem is én csodálkoztam el először a hallottakon! Ma reggel azonban nagyon jól éreztem magam a gyors ügyintézés láttán! Nagyon sokak nevében köszönhetem a rendszer kitalálóinak és üzemeltetőinek ezt a kiváló eszközt, amivel valóban sokkal kényelmesebben és gyorsabban intézhetjük ügyes-bajos dolgainkat!

Ügyfélkapu hozzáférés ingyenesen, a Huszár utcai okmányirodában kérhető.

A bejegyzés trackback címe:

https://napfenyiroda.blog.hu/api/trackback/id/tr626851757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása