A szegedi Napfény Ingatlaniroda vezetőjének blogoldala

Ingatlanközvetítésről, személyesen

Ingatlanközvetítésről, személyesen

Fusson az, akit kergetnek...

2015. február 10. - napfenyiroda

Nyár közepe óta új hobbim van, futni járok. A legrégebbi barátaim még meg sem lepődnének rajta, mert általános iskolás koromban jól ment a futás, de még én sem hittem volna, hogy a B-oldalon ennyit tudok futni! Amikor legutóbb vért adtam, még az orvos is megjegyezte, hogy 60-as pulzussal maga nagyon jó formában van!

 Egy ismerősömön keresztül értesültem róla, hogy a futanet.hu országos méretű futónagyköveti rendszert szervezett, és egy nagyon aktív szegedi csapat is lelkesen szervezi a napi futóeseményeket. A hétfői napok a kezdőknek szólnak, akik teljesen kezdők, vagy amolyan újrakezdőket várnak minden hétfőn az újszegedi ligetben. És mivel a ligethez nem is lakhatnánk közelebb, és terveztem is valamit rendszeresen mozogni, elkezdtem.

A jó társaság, az igazán kezdőknek való edzések hamar megtette hatását: alig vettem észre, hetek alatt 7, majd 9 km-t is le tudtam futni, pláne egyfolytában, pedig csak hétfőnként mentem. 9 km után már szinte meghívást kaptam a csütörtöki, kicsit haladóbb csoportba, ahol azóta - remélem a csapat szerint is - már törzsgárda-tagnak számítok, és jó pár hét óta már a bevált szokást is teljesítenem kell: minden futó, aki a csoporttal teszi meg az első 10 km-ét, a következő edzésre egy nagy adag süteménnyel köteles érkezni! Úgy ám!

Ami pedig az egyik legkellemesebb emlékem a futás kezdete óta, hogy éppen a születésnapomon állítottam be az akkori legjobbamat, a legtöbb lefutott kilométert (az akkor 14,2 km volt), páran a csapatból a kerek évfordulómat 30-nak vélték. Vagy csak kedvesek voltak??

A másik a decemberi 11-ei alkalom volt, amikor néhány társammal együtt újabb egyéni csúcsot állítottunk fel: 21,5 km-t, azaz egy félmaraton távolságot futottunk Subasa felé!!

Futás közben gyakran eszembe jut egy vélemény, miszerint állítólag minden lefutott 10 km után 1 évvel tovább élhetünk. Az azonban minden alkalommal, hogy megint beigazolódik az összefogásba vetett hitem: ha valamit, és legyen az bármi, közös cél érdekében közösen teszünk, előrébb jutunk, mint ha ugyanazt külön-külön próbálnánk megtenni.

A csapat következő futónapja újra csütörtökön lesz, ott leszek!

Fotó: a kezdő futók háziversenyének győztesei: Kriszta, Erzsike, Dávid

A bejegyzés trackback címe:

https://napfenyiroda.blog.hu/api/trackback/id/tr457158939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása