A szegedi Napfény Ingatlaniroda vezetőjének blogoldala

Ingatlanközvetítésről, személyesen

Ingatlanközvetítésről, személyesen

Eladsz éppen: hányast dobtál?

Ha valaki magára ismerne, azonnal szóljon nekem!

2015. június 22. - napfenyiroda

Ugyan nem vezetek róla statisztikát, de szerény, szűk 10 éves tapasztalatom szerint az emberek életében 5 olyan helyzet adódhat, amikor leesik a tantusz: eljött a lakáseladás ideje! Ha ebben a pillanatban tehát valaki magára ismerne, akkor már ne is gondolkodjon a további tennivalóján!

 

1) Megváltozik a család létszáma: vagy kicsi, vagy nagy lesz a mostani lakóhely

Ugye, milyen egyértelmű? Ha már kell, avagy kelleni fog egy gyerekszoba, kicsi a mostani lakás! Jó lenne kert a gyerekeknek? Lakás helyett családi ház az igazi!

 

2) Csak szabaduljak meg végre a hitelemtől!

Ha nincs más lehetőség, a végtelennek tűnő banki levelektől, csak egyetlen lehetőség van tőlük végérvényesen megszabadulni: kérni a banktól egy kimutatást, és a lap alján szereplő összeget a lakás eladásából befolyó pénzből befizetni. Igen, ez nagyon tud fájni, de utána sokkal jobb lesz. Évekkel ezelőtt én is így jártam az autóhitelem után, megkönnyebbültem, fellélegeztem. Amikor pár hete (!) újra meglátogattam a bankot az utólagos elszámolás miatt, már örültem! De komolyan!


3) Kissé már idős vagyok, elegem van a sok lépcsőből!

Egy szimpatikus úriember azt mondja nekem a tévében, hogy tegyem a kezem a képernyőre. Ráteszem. Mormolom, hogy legyen kevesebb a lépcső. Megcsinálom minden nap egy hétig, semmi eredmény.

Ezt is régóta mondjuk a lakásokról: van, ami nem változik. Ilyen sajnos az erkély, ilyenek a lépcsők is. Erre sincs más csodaszer, ha menni, kell, menni kell. Lejjebb kell költözni!

 

4) Örököltem, de mihez kezdjek vele? Eddig albérletbe volt kiadva, de becsaptak!

Valóban létezik az a helyzet, amikor egészen egyszerűen nincs szükség egy lakásra. Sokan nem szeretnének vele tovább bajlódni, egyszer már megjárták. Ha a családban egyébként mindenki számára megoldott a lakáshelyzet, akkor gyakran az eladás mellett döntenek, és valóban nincs további gondjuk vele., elköltik másra a befolyó összeget.


5) Most van rá szükségem, mégpedig készpénzben!

Ha bármi más okból kifolyólag, de készpénzre van szükség: lehet például más befektetés miatt, vagy vállalkozás indításakor szükség pénzre, ami le van kötve egy lakásban. Előfordulhat, hogy a korábbi elképzeléshez képest kicsit alacsonyabb áron, de az idő ilyenkor a meghatározó tényező, és a kicsit kevesebb pénzt ilyenkor gyakran kárpótolja a gyorsaság. Ebben a cipőben is jártam, amikor szintén határidőre kellett a pénz, kicsit hazárdírozni kellett, de szerencsével jártam.



Lehullt hát minden lepel, kiderült végre az igazság! Aki eddig nem tudta, hogy miért adta el a lakását, már tudja. De aki majd ezután szeretné eladni, végre megtudta az okát... Ha még nem tudja, hogy kit hívjon segítségül, az sem titok, állok rendelkezésére!


 

László Zoltán
Napfény Ingatlaniroda
+36703854026

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napfenyiroda.blog.hu/api/trackback/id/tr67564934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása