A szegedi Napfény Ingatlaniroda vezetőjének blogoldala

Ingatlanközvetítésről, személyesen

Ingatlanközvetítésről, személyesen

Újra itt vagyok, újra ragyogok!!

2014. október 30. - napfenyiroda
Bő 1 év kihagyás után újra visszatértem a  régi blogomhoz... Sok-sok (újra)tervezés után új célokkal, sok tapasztalattal teszem, és annyival öregebben is egyben...

Talán sokan tudjátok, hogy az utóbbi másfél évemet elsősorban vendéglátással töltöttem, amely azonban idén augusztusban véget ért. A tanulságok levonása közben úgy döntöttem, hogy ismét visszatérek a lassan 10 éve megkezdett üzletemhez, az ingatlanközvetítéshez, a Napfény Ingatlanirodához!

De mégis miért döntöttem így? Biztos, hogy jó ötlet ez?
Arra jutottam, hogy ezt szeretem a legjobban, ebben vagyok a legjobb, és ebben tudom az erősségeimet a legjobban kamatoztatni, ezt tudom a legőszintébben képviselni. És azt gondolom, hogy ez a legfontosabb.
Emellett pedig szomorúan kell szinte folyamatosan tapasztalnom, hogy a megbízhatóság, a következetesség még mindig érték...

Úgy fogok dolgozni, hogy ezeket bármikor számon lehessen rajtam kérni, tegyetek hát próbára minél többen, minél gyakrabban! Ide lőjetek!! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://napfenyiroda.blog.hu/api/trackback/id/tr176851673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása